Styret ønsker å utsette fristen til å melde om saker til Årsmøte 5. mai, slik at ny frist blir 15. April 2021
Alle saker som ønskes behandlet på ordinært årsmøte, må være innlevert til styret innen 15. april 2021.
Seksjonseiere kan benytte kontaktskjemaet via lenken nederst på denne siden for å melde inn saker.
Styret vil herved gjøre oppmerksom på at beboere selv må registrere varsling på Min side på abbl.portal.bbl.no/.
På den måten vil alle beboere motta meldinger om viktige saker på epost.
Logg inn på Min side for å oppdatere innstillingene på egen brukerkonto for å oppdatere følgende varsel:
- E-post: Ny årsmelding på portalen (med forbehold om tilgjengelig varsel)
- E-post: Ny innkalling til generalforsamling/årsmøte publisert på portalen
- E-post: Ny protokoll for generalforsamling/årsmøte publisert på portalen
Gi beskjed til styret ved å klikke på lenken under og bruk kontaktskjemaet via lenken under, dersom du trenger veiledning.
https://ktbs.no/om-kolsastoppen-boligsameie/kontakt

Legg igjen en kommentar